zondag 18 april 2010

rondje starteiland met stralend weer


Ik heb een bril, ja ik had ook al eentje sinds kort om beter te zien, maar sinds vanmiddag heb ik er één die niet meer af wil. Ik heb namelijk op het dak van mijn boot een boek zitten lezen, zo ongeveer richting zuiden. Soms net bijna te warm zo in de zon, soms net te koud zo in de wind, eigenlijk dus precies goed. En natuurlijk had ik mijn snelle zonnebril op. Want anders is het papier van Dan Brown echt te wit.
Ik heb de bril al geconserveerd met Aloë Vera en dus blijft hij wel even aanwezig. Lang leve de lente. Oh, en wat die foto's betreft, dat is iets meer dan 360 graden in 3 foto's.

4 opmerkingen:

  1. zo'n 'Sea Angler' (foto 3),
    daar zou ik ook nog wel zin in hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè het is een Drammer! http://www.drammer.nl/cms.php?pag=onze_jachten .Maar dit is al een ouder type. Wel met karakter vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, mijn boot staat er stiekem ook op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlak boven het hoofd van de lezende Hans?

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...