donderdag 26 oktober 2006

De training

Ik kreeg de indruk dat de trainer het maar vervelend vond dat ik boven het trainingswater voor anker ging om foto's te maken. Er werd fanatiek gefloten, overstag gegaan, met killende fok gevaren en stormrondjes gemaakt zonder dat er snelheid verloren ging. Op een gegeven moment waren er allemaal flitsen om me heen en ging en foto's maken lekker.
De Flitsen waren op deze fantasisch mooie dag de enigen die het water al op waren. De rest lag nog op de wal. Het weer was in de ochtend nog heel mooi maar na het middaguur werd het zicht slecht en kon ik toen ik op 400m genaderd was pas zien dat er gezeild werd.
Er werd intensief met de zeilers overlegd, misschien wat al te intiem getuige deze foto. Maar ik hoorde van diverse zeilers en van de trainer die nog even voorbij kwam varen, dat ze intensief aan het trainen waren, vijf en een half uur varen, conditietraining, theorie en ook vernam ik dat sommige zeilers die nooit omgaan met deze training toch de boot van de onderkant geïnspecteerd hebben. Mijn bewondering is groot!! Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...