zondag 13 juli 2008

Uitstellen

En dan komt het moment na twee weken vakantie dat je er niet meer onder uit komt. De was gedaan, de afwas ook, de keuken een grote beurt, ........ook, panelen gemonteerd, kastjes getimmerd, jacht opgeruimd, boeken gelezen, bij met kijken naar opgenomen films, blog bijgewerkt.
Dat je rust moet nemen.
Want het enige klusje waar ik nog mee achterloop is de administratie, en als ik dat nog even uit kan stellen.....

Yahoo! Vandaag, woensdag, is de administratie af.

7 opmerkingen:

  1. Daar kom ik na twee weken dus inderdaad ook achter......... Ik moet alleen de computerkamer nog duchtig aanpakken, maar kan me er niet echt toe zetten. Er moet geschrobt en geschoven worden. Getsie!!! Gelukkig had ik vandaag het excuus dat ik niet genoeg verlengsnoer heb om de computer goed aan te sluiten. Maar ja, die moet ik dus morgen kopen en dan zal ik er toch aan moeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. uitstellen kan *altijd*, kwestie van dat boek dat nodig uitgelezen moet worden, die blogs van anderen waarop nodig gereageerd moet worden, de tour die gekeken moet worden, dat dutje dat gedaan moet worden, die wandeling die, als ze zon toch nog even om de wolken heen komt gluren, nodig gemaakt moet worden, die schoenen die gepoetst moeten worden, de boekenkast die afgestoft moet worden (nog meer tips nodig??) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ BB en het stomme is dat als je het klusje gedaan hebt waar je al dat uitstellen voor gedaan hebt dat het uiteindelijk heel bevredigend is. Maar tot die tijd.
    @ Elsje dank ik sta altijd open voor adviezen in die richting. Ik zie dat het gegeven ook jou niet vreemd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van uitstel komt afstel...of toch niet?
    Bedankt voor je reactie op mijn blogje, de 2 petten die je zag waren voor zuster Nicky, ze heeft een boot ( ja heus) genaamd Dolce Diabolo, wat betekend lief duiveltje( een klein bootje met veel pit), het logo wilde ze graag op petten hebben, dat leek haar leuk voor op de boot( "Lekker decadent"zoals ze zelf zei ), grote zus kon dat wel regelen.
    Ik vond het wel bijzonder dat juist jij daar een reactie op gaf ;-)

    Wij gaan morgen ook op vakantie dus zijn we al druk met tassen pakken en het nodige wassen wat ook mee moet, dit jaar blijven we dicht bij huis...Drenthe, om precies te zijn Amen: Diana Heide. Volgens mij hebben wij daar vroeger ook eens gekampeerd, jij was toen ook mee....ik kan me niets meer van die camping herinneren maar het schijnt voor de kids wel leuk te zijn en daar gaat het mij ook om, de hond mag ook mee, wat niet geheel onbelangrijk is ;-)

    Zwarte bessen jam...dat klinkt erg lekker! Zo maak ik ieder jaar liters vlierbloesem limonade siroop, dat vinden ze hier ook erg lekker.

    Ik wens jullie ook een fijne vakantie en tot gauw maar weer!!
    Groetekus,Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Liane, De dianaheide, daar ben ik 4 jaar geleden ook geweest met de jongens, heerlijk! Vergeet het muggenspul niet!
    @BB ik zag dat je je computerkamer gedaan hebt, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OE Ja, ik moet ook nog.
    Naast mij staat een enorme doos met de voorbereidingen. En ik heb ook nog even op de Postbank mogen wachten voor echt álle afschriften. En toen moest ik natuurlijk wel eerst overeind kunnen zitten. En ja, vandaag moest ik vieren - van alles eigenlijk.
    Morgen naar theater, overmorgen even uitrusten :) Maar donderdag, ja dan begin ik echt? Doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Jowi het is donderdag, is het gelukt? Ik heb het net voor mijn vakantie kunnen klaren. Zoniet, dan verschuif je het toch gewoon?

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...