dinsdag 12 augustus 2008

Saving Grace

We hebben zo'n harde schijf om op te nemen, en dan op DVD te zetten. En ik ben verslaafd aan films. Heerlijk! Dus als de Mikro Gids elke donderdag komt neem ik een pen ter hand en omcirkel ik alle films die de moeite waard zijn. Die zetten we op DVD, ik maak er een leuke hoes bij en we houden zelfs een archief bij.
Vandaag was het weer hoezendag. En dus heb ik ook de hele middag/ avond films gekeken. Zalig! Sommige films kun je regelmatig zien. (Notting Hill, Ocean's eleven) Sommigen moet je gewoon hebben. (Antonia, Een maand later) De meesten zijn voor dagen als vandaag.
Dus kijk ik nu naar Saving Grace.
Aanrader!

3 opmerkingen:

  1. Daar hebben wij allemaal geen tijd voor, met al die olympische uitzendingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alleen SG nooit gezien. ik begrijp ten onrechte...
    verder eens met Anders!
    [ik schrijf dit terwijl ik naar zwemmen kijk]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zalige van olympische spelen aan de andere kant van de wereld is dat het vroeg begint maar ook op tijd weer eindigt. (na 2 uur 's middags alleen nog maar herhalingen).
    Dus tijd voor een aanvullend programma!

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...