vrijdag 3 oktober 2008

Niet klaar

Ik ben er nog niet klaar voor maar deze depressie dwingt me wel. Het gaat waaien dit weekend zeggen ze, en niet te zuigig ook! Dus is de zeiltraining van dit weekend afgelast. Belden ze van de KWS al of het startschip wel goed vast lag. Waren de leerlingen enorm onrustig. Maar ik ben er nog niet klaar voor.
Het einde van het vaarseizoen. Ik had nog vrienden willen zien dit laatste weekend, wat stootwillen die ik aan de steiger vond terug willen geven, afspraken willen maken voor volgend jaar, biertje drinken. Maar dus nu een onvrijwillig einde. Ik denk dat ik Margje maar naar Workum ga varen morgenochtend, wie weet kan ik nog wat zwaaien....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...