vrijdag 10 juli 2009

Opnieuw

Ik werd gister wakker tussen de cv en de eettafel. Ik lig graag op de grond, vaak met de krant of met een kussen, soms voor de houtkachel. Ik vond het vreemd dat ik daar lag en ben naar de bank gelopen en daar onmiddellijk weer in slaap gevallen. Toen de telefoon iets later ging merkte ik dat ik enorm verzuurde spieren had en op mijn tong gebeten had. Heel voorzichtig kwam mijn bewustzijn binnengedreven dat ik wel weer eens een epileptisch insult gehad zou kunnen hebben, zoiets maakt je niet bewust mee, maar aan de hand van de verschijnselen kon ik niet anders concluderen.
De gevolgen voor het dagelijks leven zijn niet mis, de nu volgende rijontzegging van een jaar en de medicijnen als vervelendste, dus ik heb er wel even over nagedacht of ik Han en de dokter zou bellen, maar ik voelde me zo beroerd dat ik wel moest. Bovendien zou ik mezelf nooit vergeven als me achter het stuur wat zou overkomen.
De auto waar ik net weer een week of 4 in rij staat bij de garage. Ik denk dat ik maar eens een tukje ga doen op de bank!

3 opmerkingen:

  1. ik wilde eerst zeggen:
    wat staat jullie eettafel dicht bij de cv...

    maar dit is toch wel weer heel erg schrikken.
    k*t om zo te zeggen...

    sterkte !

    ps. sommige 'patiënten' onderdrukken de handel
    met marihuana...
    is dat niet iets ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jemug, dat blijft volgens mij schrikken!

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...