zondag 21 maart 2010

Lentegevoel

Het voelt allemaal aan als lente, op weg naar Margje, de tuin nog niet uit, moest ik eerst foto's maken van de eerste narcissen die bij mij in de tuin bloeiden. Aan boord gekomen merkte ik dat ik met de kop in de wind lag en kon de tent dus open.
Op het dak moest ik de trui aan houden maar in de kuip was het te warm voor het rode fleece en dus voor het eerst in mijn T-shirt geklungeld in de boot.
De achterbuurman kwam voorbij en deelde mee dat er nu eindelijk schot in de zaak kwam, nog een maandje en dan kon er weer gevaren worden was zijn mening. Tot mijn genoegen kon ik mededelen dat komende vrijdag voor ons de aftrap is. Tenminste als de patrijspoorten er weer in zitten, het gereedschap van boord is en de motor het nog doet.

2 opmerkingen:

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...