zaterdag 6 maart 2010

Slalom

Het lijkt wel of de honden die langs de Doltewal uitgelaten worden zo richting het voorjaar meer kakken dan anders. Plassen zal wel logisch zijn maar de weg tussen die drollen door naar mijn 'jacht' vormen zelfs voor Nicoline Sauerbreij nog een uitdaging. Tenminste als ze het doel zou hebben bij mij aan boord te geraken.
Ik had dat doel wel en aangezien ik nogal wat heen en weer moest lopen was het goed opletten geblazen. Uiteindelijk is het doel van vandaag behaald en mag ik de ruimte onder het gangboord aan stuurboord als 'af' beschouwen.
Een subtiele overgang tussen zitplaatsen en kastruimte al zeg ik het zelf. er past precies een biertje onder het gangboord zo, of een wijntje of een bakkie chips, of natuurlijk vier stinkende surflaarsjes. Maar daar denk ik nog even niet aan.

4 opmerkingen:

  1. Zijn de drollen niet uit de sneeuwresten tevoorschijn gekomen? Bekende foto, mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas, vers en dampend in sommige gevallen, nou kan je achter mijn 'jacht' natuurlijk ook mooi uit de wind zitten kakken als hij uit het zuidwesten waait....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ....de weg tussen die drollen door naar mijn 'jacht' vormen zelfs voor Nicoline Sauerbreij nog een uitdaging... Proest!

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...