maandag 12 maart 2007

Laat maar komen

Laat maar komen. Vandaag ben ik jarig. Het leven begint bij 40 en dus mag het van mij beginnen. Arjen (mijn baas) belde op om mij te feliciteren, en merkte nog even op dat samen met dat beginnende leven de midlife crisis ook om de hoek komt kijken. Nou ik ben er klaar voor. Vrouw zijnde zonder baarmoeder zal ik de penopauze nooit meemaken en de wederhelft zal de menopauze verwelkomen omdat ik dan regelmatig zeer verhit door het leven ga....

Ook ben ik op het bootje eindelijk aan mijn eigen slaperij begonnen (195 x 90). Twee planken en een tafel dacht ik, peanuts. Maar nee hoor, van de deskundige moest er isolatie achter en Owatrol. Grondhout en schroten. Want dan kan er in de bank nog wijn, eten aardappels, bier, ventilator van de koelkast en zo geplaatst en opgeruimd worden. Helemaal gelijk, niet aan gedacht, ok, dus prik ik nu aan alle kanten van de steenwol.
Maar niet getreurd, als dit het begin van het leven is, dan kan ik niet wachten tot de rest komt.

De zon schijnt, de bbq brandt, en ik ben jarig! Yahoo! Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd...
    beetje laat,
    maar toch.
    Kwam hier per ongeluk.
    Ga je werkzaamheden volgen.
    Van je bootje
    bedoel ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank, soms zijn ongelukjes niet verkeerd.

    AM

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...