maandag 5 maart 2007

Nieuw onderkomen

5 maart 2007 mijn eerste halve dag aan het werk. Vanmorgen overleg met alle collegae gehad over het maken van opdrachten die kennis van handelen omzetten in theoretische kennis, opdrachten die theoretische kennis omzetten in handelen en opdrachten die er zijn om handelingen te oefenen. Leuk, volgende keer gaat het over pompen, gevarenkaarten, soortelijke gewichten en het aansluiten van een bunkerslang.
Hiernaast een foto van het nieuwe motorenlokaal in de nieuwe school. Het zicht is op de plek waar de loodsdeuren komen en waar de CAT geplaatst gaat worden.
Hier zie je het nieuwe lokaaltje waar iedereen z'n verslagen kan schrijven en onderzoek kan doen naar de antwoorden van de 125 vragen.
Ik had mij bij de tekeningen veel voorstellingen gemaakt en toen ik de ruimte zag bleek ik het niet te groot in gedachten te hebben. het ziet er fantastisch uit. Wat een mooie ruimte. Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...