dinsdag 12 juni 2007

Run to you

Fimme was ziek gisteren. Vanaf een uur of vier 's ochtends heeft hij een regelmatig bezoek aan de emmer gebracht. Dan sta je als mama meteen in spagaat. Je kind, zorgbehoefte, en school, arbeidsovereenkomst. Oh ja, en 's avonds een concert van Bryan Adams waar je je al op verheugt sinds januari.
Dus wat doe je... Van alles een beetje en van Bryan een beetje meer! Ik ben naar school gegaan voor een vergadering, die zijn momenteel ivm examens, verhuizing en formatie nog al intensief. Daarna naar huis want ik had geen leerlingen vandaag en voor mijn zieke kind gezorgd en als laatste de jongens om een uur of vier naar de Buuv' gebracht zodat ik met wederhelft naar Bryan kon. De Buuv' was natuurlijk al afgesproken, maar het moet wel een bijzondere buurvrouw zijn om je kind daar met emmer en al af te durven leveren!! Lang leve mijn Buuv', en wat een fantastisch concert.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...