Het was de bedoeling dat deze speciaal voor Friesland ontwikkelde halve bus een succes zou worden. Natuurlijk is het dat ook voor de vervoerder. Op de rustige lijnen of momenten zetten ze deze bus in. De klanten zijn er inmiddels aan gewend, de harde stoelen, de volle bussen, het vele plastic, de rammelende motor achterin als de bus langer dan een paar tellen stil staat om de weg op te draaien. Maar sinds deze week moeten we allemaal onze jassen goed dichtknopen in de bus want we kwamen er achter dat een deel van de deuren gewoon open waait tijdens het rijden en dat je coupe dan in de war gaat en je spijkerbroek nat wordt.
We rijden tijdens deze foto een kilometertje of 80.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Aan boord
De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...
-
Als ze bij Feadship XL in Makkum een schip terug krijgen voor een refit betekent dat, dat het hele schip van top tot teen wordt gemodernisee...
-
De oud-leerlingenvereniging van mijn zeevaartschool in Delfzijl had een reünie annex jaarvergadering. Dat is om en om in de stad Groningen o...
-
Gistermorgen ben ik op tijd opgestaan, ik moest niet alleen naar mijn werk maar ik heb ook nog beloofd om mijn collega in Bolsward op te hal...
De motor zit voorin!
BeantwoordenVerwijderenKijk, weer wat geleerd, maar wat kreunt er dan zo achterin als hij even stil staat?
BeantwoordenVerwijderenik vind ze wel koddig...
BeantwoordenVerwijderendie busjes.
Laat je door het uiterlijk niet misleiden...
BeantwoordenVerwijderenZe zijn inderdaad wel koddig, en onder de windkracht 6 was het tot nu toe ook goed toeven. Maar voor mij is alles nieuw en dit was mijn eerste zuidwester storm in zo'n Frysker. Mijn oude panda had ook moeite met wind en kon dan nooit om een vrachtwagen heen komen, dus het gaf ook wel een warm thuiskom gevoel.