zaterdag 5 september 2009

Koud

Het is niet koud genoeg. Je kunt, ondanks de storm die woedt en de regen die een poging doet elke keer dat ik naar buiten ga, nog steeds met alleen een t-shirt aan op pad. Het raam in de kamer staat open en de deur van de hal slaat dicht, ik wil wel een trui aan, maar dan heb ik het straks weer veel te warm. Om mijn behoefte aan kou te bevredigen heb ik hout gehaald van buiten en dat bij de kachel gelegd. Wie weet komt er binnenkort een dipje zodat de kachel aan moet, wie weet.

2 opmerkingen:

  1. ja 't begint alweer te jeuken...

    #houtkacheltjeaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorige week was het al even zover, dat het bijna kon. Nog even geduld...

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...