zaterdag 2 januari 2010

Ha!

Wat me nog het meest verbaasde is dat ook vanmorgen de verf weer gewoon droog was. Misschien is de plank gewoon bevroren. Maar droog of bevroren, de bank zit in elkaar. En al zeg ik het zelf, alsof hij er jaren inzit. Het enige wat er nog op moet is een sticker dat er een brandblusser in zit. Maar dat kan in het voorjaar ook wel, samen met het plamuren van de schroefgaatjes en... Maar daar denk ik nu niet aan, vandaag ben ik blij met het feit dat er weer wat af is.
Op naar het volgende project!

2 opmerkingen:

  1. klussen is fijn! Net ook wat hoekjes gespoten, ze staan nu in de stuurhut te drogen. Hopelijk warm genoeg. En anders gaan ze morgen gewoon plakkerig de muur op, toevallig.
    Ennuh, gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop voor je dat het warm blijft bij je aan boord!

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...