dinsdag 16 januari 2007

Gesneden en vertroeteld

De afgelopen 5 dagen heb ik doorgebracht in het Antonius ziekenhuis in Sneek. Ze hebben daar uitgebreid in me gesneden en daarna hebben ze me uitgebreid vertroeteld. Paracetamol, verdoving, drinken, bemoedigende woorden, slaappil.
Maar het mooiste waren de zonsopkomsten boven de watertoren die ik vanuit mijn bed kon zien. Om half acht kregen we ontbijt en gingen de gordijnen open en dan konden we rustig ze zon zien opkomen.

Nu ben ik weer lekker thuis om verder beter te worden, niets te doen, daar zorgt Han wel voor, en energie te vergaren. Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Laat je maar lekker vertroetelen!
    Spionnen hadden mij al gerapporteerd dat je daar was. Gelukkig ben je al weer terug.

    Dit is ook geen weer om aan bootjes te werken, kun je beter lekker voor de kachel met een boek!

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...