maandag 8 januari 2007

And we've got lift off.

Mooi hè zo'n plafont, netjes in de matte verf. Die verf was nog een onderneming. Ik had eerst zijdeglans beits gekocht maar dat bleek glans te zijn. Bij de Karwei in Bolsward bleef men trouwens volhouden dat het aan mij of mijn verwerking lag..... We zijn nog in onderhandeling. Maar toen gewoon weer Koopmans gekocht en het is prachtig.




Nadat alles in de verf zat zijn we met de mahoniehouten panelen begonnen, mallen maken, zagen, schuren, lakken, schuren, lakken etc. Maar het ziet er prachtig uit. In het voorjaar de wanden van de patrijspoorten nog beplakken met iets dat zorgt dat we niet wakker worden van de condens 's nachts.

Ook zijn we de grote mahoniehouten plank aan het zagen voor kozijnen en afwerklatten. De kerstvakantie is nuttig gebruikt. Nu kunnen we met een gerust hart ons met andere zaken bezig houden. We? Ja je denkt toch niet dat ik dat preciciewerk zonder Han had gekund hè? Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Oei! Dat had ik juist wél gedacht... ;-)
    Wat wordt dit mooi! Ik ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaat. Zet 'm op, het voorjaar komt eraan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeg juf, plafont is met een d

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...