woensdag 24 januari 2007

Isn't she lovely?

Is dit wat? Han komt thuis met drie verschillende soorten led lampjes. Allemaal verschillende aantallen ledjes, en verschillende kleurnuances. We gaan de bijkeuken in en doen alle lichten uit. Accu er bij en kijken. De ene is erg tl-erig. De andere lijkt wel groen. Nog één geeft nauwelijks licht maar de laatste blijkt warm licht te geven en ook nog iets meer dan de rest. Dit moet 'm dan maar worden. Het is Sinterklaas en die is gelukkkig goedgevig.
Moet je op de wc nou licht hebben boven de pot of boven je schoenen. Er is geen stahoogte daar (wraak op alle mannen die staand plassen) en dus besluiten ik dat er zittend gespoeld moet worden. Licht op je schoenen dus als je zit.....
Terwijl ik zielig op bed lig, tv, computer, kinderen die komen zoenen, ontbijt en lunch op bed, sluit Han het electrisch aan in het vooronder. We kunnen lezen en spullen zoeken in de kastjes onder het bed. Is het niet romantisch??

Na dat ik mee mocht in de auto (uitzondering) om te kijken hoe het er uit zag, vraag ik als we weer wegrijden:"Is het licht wel uit?" Han grijnst. Zo van "Je weet toch dat ik dat soort dingen niet vergeet" Maar ik zie hem denken:"Ach, als het blijft branden kost het toch minimaal stroom." Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...