dinsdag 29 mei 2007

klaar voor de start

Vrijdagochtend, radio aan, Toontje Lager zingt: "zoveel te doen". Ik ben op mijn bootje de oven met gasfornuis aan het ophangen. Gister heeft Han het gas aangesloten en afgesopt maar er moeten nog wat gaatjes in de keuken voor de afsluiter enzo. Ook blijkt de combinatie van steeds meer electronica aan boord een aanslag te zijn op mijn accu. Dus een fatsoenlijke acculader gekocht bij Lasaulec en een goede kabelhaspel. Het wordt tijd dat de startaccu er in komt. Dat de koelkast en de radio het niet meer doet vind ik niet zo erg maar als je dan ook niet meer kunt starten om ze weer op te laden..... Wie weet blijft er nog wat vakantiegeld over voor zonnepanelen.
De auto is volgeladen met gereedschap en hout, verf en de watertankjes die ik niet meer nodig heb. Schip opgeruimd en gezogen. Om half vier komt Fimme uit school en varen we naar het Sneekermeer. Klaar voor de Slach om Fryslân en het Pinksterevenement.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...