zaterdag 12 april 2008

Balen

Vamorgen werd ik wakker, ik weet niet meer of het 2 uur of 5 uur was maar ik werd wakker van geschreeuw en gebonk in de straat. 't vriendje wordt nooit wakker maar zelfs die draaide zich brommend om.
Vanmorgen bleek mijn ruitenwisser afgebroken, de spiegel was gebroken, er stonden voetstappen op mijn motorkap en op het dak.
Vanmorgen werd ik wakker met een zonnetje, daarna was hij weg, en pas nu gaat hij weer schijnen. Het is verdorie bijna half vier en ik ben boos!

2 opmerkingen:

  1. Vreselijk, wat een rotstreken. Bij onze Renault 5 hebben ze ooit de banden verwisseld voor een oude en lekke set.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Gerhard: je moet 't ze nageven; dat diende toch een bepaald doel (diefstal in dit geval) en daar hebben ze dan in elk geval nog wat moeite voor gedaan ;)
    Bij Anne-Marie is het gewoon domme vernielzucht...

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...