zondag 6 april 2008

vreemd weekend

Het lijkt een vage foto, maar zodra je er op klikt zie je dat het niet opgebouwd is uit pixels maar uit allemaal kleine plaatjes.
Allemaal plaatjes uit mijn afbeeldingen trouwens. Dus mocht je me willen leren kennen,......
Het weekend was dit keer ook opgebouwd uit allemaal losse dingen. Computeren met mijn vader, kinderen naar de zeiltraining brengen, films kijken, bootje pielen, groot werkoverleg met vriendje over mijn nieuwe schoorsteen die toch anders moet, slapen, slapen, zagen, schuren, kinderen ophalen, was draaien, koken, opruimen.
Zo op het zicht niets bijzonders maar toch als ik mocht kiezen zou ik graag alleen in dat bootje zitten en een stukje zeilen.

3 opmerkingen:

  1. 1 Met wat voor programma doe je dat ?
    2 Druk, weekend...
    3 Zeker blij dat je 's maandags weer gewoon aan de slag mag ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anders 1, eh, AndreaMosaic, freeware incl gebruiksaanwijzing, 2, Tja niet verveeld, 3 Ja de rust op het werk is dan zaligmakend. Te beginnen met een vergadering met taart...

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...