dinsdag 6 mei 2008

Pech

Eigenlijk was het de bedoeling dat ik ze pas wat later zou vinden... Het was namelijk een goed excuus om de zolder op orde te brengen. In de afgelopen twee jaar is die namelijk een combinatie geworden van kussens, zeilen, tenten, verfspullen, gereedschap, oude kleren reserve onderdelen en schaatsen. En dan niet netjes georganiseerd, maar gooien en dan snel het luik dichtdoen.
Dus toen ik een foutje maakte en een keer te vaak op "ja" drukte op de computer. Toen moest ik op zoek naar de CD's om de boel te herstellen. En die lagen op zolder, maar waar? Geen idee. Het enige wat dan helpt was opruimen. Kom je ze vanzelf tegen, toch?
Na wat uitstelwerkzaamheden gister en vandaag, tuin, was, afwas foto's van de HT op de site, moest ik er vanmorgen aan geloven. Vond ik. En verdorie, na een half uurtje heb ik ze al te pakken.
Nu moet ik dus moed verzamelen om even verder te gaan. Al is het maar een uurtje. Durf ik de volgende keer weer gewoon wat naar zolder te brengen, zonder het luik van ellende direct weer dicht te gooien.

1 opmerking:

  1. en mocht je dan nog wat tijd over hebben, mijn zolder is ook dringend aan ontruiming toe!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...