zondag 22 juni 2008

vakantie

Het duurt nog even hoor! Nog een hele midweek, ok nog vier dagen, drie, eigenlijk twee, misschien zelfs één dag als ik maandag alles afkrijg. Natuurlijk zullen het het wel vier worden. Maar dan is het vakantie. Dit weekend hadden we even een voorproefje.
Lekker dommelen, middagslaapjes, uitlslapen, boek lezen, sudoku's. Varen met Margje, voor anker, ze is nogal onrustig achter een anker, mannen zeilen en zwemmen, opa en oma mee.

Eigenlijk wilde ik niet terug vanavond. Maar ja, "duty calls" dus we gaan de vier etmalen durende uitdaging aan. Maar dan...
Lang leve de vakantie!

Ha, dinsdag afgesnoept.

5 opmerkingen:

  1. Is Margje wat onrustig achter haar anker,
    of haar bazinnetje ?
    Hier ook nog even druk met eindmusical, laatste schooldag, tentslaapbarbequeafscheidsfeestje van groep 8, sportdagen en zo meer...
    Maar dan...
    oh, nee; nog even verhuizen enzo.
    Ach, dan moeten we maar 'n dagje met de Margje mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uitgesteld verlangen maakt het inlossen extra zoet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Anders, van harte welkom!
    En het bazinnetje heeft niet zo veel onrust meer in haar lijf, alles op.
    @ Jowi, ok, ik heb geduld.... tot donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even OT: Ik krijg sinds gisteren een enorme vracht hits vanaf jouw IP adres! Weet je dat? Hoe komt dat? (niet dat het mij uitmaakt, ben gewoon nieuwsgierig...)
    Nog meer nieuwsgierigheid: Ga je gezellig bij Jowi op visite?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Every breath you take, ......

    En ik had gedacht vanaf het maritiem museum gewoon te zwaaien richting Nautisch Kwartier en Vlugthaven, wie weet is het de goede richting. En als ik dan iemand met krukken zie lopen..

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...