woensdag 20 mei 2009

Inademen, uitademen.

Volgende week woensdag loopt mijn autovrije zondag af. De zondag die heeft een half jaar geduurd met een kleine ontkenningsfase in januari. Net belde ik het CBR, zij nemen een beslissing in deze en ik hoorde net dat mijn eigen verklaring nu bij de medisch adviseur ligt. In één adem zij de mevrouw aan de lijn dat ik dan tussen 4 en 6 weken moest wachten op de uitslag.
Met een beetje pech wordt, vanwege de verwerkingssnelheid bij het CBR, mijn autovrije zondag verlengd tot de zomervakantie.
Eventjes geduld nog want het busje komt zo!

5 opmerkingen:

  1. Ah joh...
    als je maar mag blijven varen !

    oftewel
    Who needs a car,
    when (s)he 's got a boat ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik de boot naar mijn werk neem ben ik 4 en een half uur kwijt, alleen al voor de heenreis...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan kan ik beter een kamertje op de huisvesting nemen, de 4e jaars zijn nu toch weg!

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...