dinsdag 26 mei 2009

Positief

Vandaag zag ik een lepelaar
Vandaag had ik leerlingen in het VMBO die hard werkten
Vandaag las ik het stageverslag van een collega dat er goed uit zag
Vandaag mocht ik van mij zelf met de trein reizen
Vandaag had ik vakantiegeld op mijn rekening staan
Vandaag had ik hardwerkende MBO leerlingen
Vandaag kreeg ik het rooster waar ik al een jaar voor vecht
Vandaag was het dinsdag en was een vieze mop niet nodig
Vandaag was de terugbus op tijd
Vandaag had ik een spectaculaire meteorologische nacht achter de rug
Vandaag kwam ik thuis en werd er al gekookt
Vandaag mocht ik van de neuroloog weer autorijden

Vandaag had ik nog niets gehoord van de medische dienst van het CBR......

2 opmerkingen:

  1. tja, je kan niet alles hebben... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kan niet alles hebben, wat Gerhard zegt, maar ik ben toch ook heel benieuwd naar die spectaculaire meteorologische nacht

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...