zondag 16 december 2007

Onmacht

Ik kan het niet. Ik heb het echt heel vaak geprobeerd maar het lukt niet. Soms red ik het bijna, denk ik er aan als ik bijna klaar ben. Maar dan kan ik de verleiding niet weerstaan en doe ik het toch. Er moet toch een manier zijn om me in te houden. Ik heb een groter glas geprobeerd, zodat ik tussendoor wel moet stoppen, maar ik blijk tussendoor te kunnen ademhalen en dan is het weer weg. Ooit, tegen de tijd dat ik een oud dametje ben zal het wel lukken hoor, maar nu nog even niet ik vind het veel te lekker.

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij wordt het daar alleen maar lekkerder van, dan stopt ze nooit meer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Gerhard: wat ? Wodka met melk ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteren was er ouderavond, om de tijd wat te overbruggen zijn we met een groepje docenten even wat gaan eten. De verleiding om dan om een uur of 6 een biertje bij het eten te nemen is wel groot. Maar komt bij de ouders weer niet zo goed over. Wodka schijn je niet te kunnen ruiken....
    Maar smaakt lang zo lekker weer niet als een koud biertje na een lange dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...