maandag 6 april 2009

Stokrozen

Ik zit aan de achterkant van ons schoolgebouw, logisch de machinekamer zit wel vaker achterin op een schip. Dat ik stuurboord achteraan zit geeft helaas een probleem. Collegae denken dat ik geen last heb van alle rotzooi die bij mij achter het lokaal wordt gedumpt. Ik heb dus een fijn plan. Uit mijn tuin heb ik stokrooszaadjes meegenomen en die ga ik planten, en wie weet is alle troep binnen twee jaar overwoekerd.
Toen we vanmorgen aan het planten waren vonden we ook nog een geheime bergplaats. Ik geloof dat wat 4e jaars leerlingen hier een feestje gebouwd hebben. Er lag ook nog een voorraadje halve liters bier. Dat gaat binnenkort bij mij aan boord denk ik.

6 opmerkingen:

  1. Denk het niet, verkeerd merk:
    Als er dan geen bier meer is, drinken we Heinekens paardenpis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar als ze een feestje hebben gebouwd, dan laten ze toch geen bier achter? Het feest is op als het bier op is. Tenminste, dat herinner ik me van vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Jowi, Volgens mij was het een voorraadje voor de volgende keer.
    @ Anoniem, Er lagen enorm veel lege flesjes. En wat Heineken betreft.... Ik plop liever!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom je wel helpen opdrinken van't weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...