dinsdag 16 september 2008

Neem nog een kopje koffie

Ik ben slecht in wachten, gelukkig heb ik mensen om mij heen die dat wel kunnen en dat proberen op mij over te brengen. Een maand geleden zag ik dus een leuke auto. We zijn wezen oefenen en hebben er wat aan laten sleutelen. Maar als dan de beslissing er is om hem te kopen, dan moet ik 'm wat mij betreft ook "gisteren" mee kunnen nemen. Niet dus, een maand later. Maar maandagmorgen (ik hou wel van een uitdaging) was het dan zover. En heb ik mijn Panda ingeruild na 6 jaar trouwe dienst en 138888 km.
Het nieuwe exemplaar is ook blauw, rijdt ook 1:16 (al ga ik dat nog uitrekenen) maar er kan meer zooi in.
Oh ja en ben je nog op zoek naar een pittig autotje, er staat in Harlingen bij de Toyota garage nog een lief Pindaatje. Kan een hoop zooi in en rijdt met windkracht 8 tegen, bijna 120 km/uur.

3 opmerkingen:

  1. Eindelijk is'ie er dan! Hoe meer ruimte hoe meer zooi en mee moet. Zo gaat dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ CH Dank!
    @ Gerhard, gelukkig kan ik hierin veel verstoppen voor dat het duidelijk wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...