vrijdag 12 september 2008

Trein

Iets voor 6 werd ik wakker, ik weet niet waarom. Omdat het nog wat vroeg was draaide ik me nog even om en probeerde nog even de ogen te sluiten. Toen ging de telefoon, mijn moeder. Vanuit Canada. Ze had goede berichten over de reis die ze aan het maken zijn. Alles verliep goed en ze hadden het bere naar hun zin. Nu weet ik waarom ik wakker werd. Mijn moeder zat aan mij te denken aan de andere kant van de wereld.

Als ze de volgende keer dan maar rekening houdt met het tijdsverschil.

2 opmerkingen:

  1. Het was een duidelijk geval van telepathie: zij dacht aan jou, jij werd wakker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Telepathie houdt geen rekening met tijdsverschil en dat is mooi; want dit ga je onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...