dinsdag 16 september 2008

Penthouse

Wij doen al jaren ons best om onze wederhelften het naar de zin te maken. Soms zijn we succesvol, soms niet zo, maar de weegschaal slaat toch meestal door naar de positieve kant. Gisteravond hebben we weer een poging gedaan. Nu met rigoreuze middelen. We willen namelijk aantrekkelijk op de foto. De make-up, was ons verteld, zou natuurlijk overkomen voor mannen en zou ons vrouwen een goed en zelfverzekerd gevoel geven. Ik zelf ben nog wat onzeker over de uitkomst, maar ik kan de make-up dan ook zien, maar ik ben zeker dat de mannelijke bezoekers van dit blog bijna aan bloedtekort in de hersenen moeten lijden.

2 opmerkingen:

  1. Niet iedereen kijkt zo blij als jij. Ik had nergens last van, maar ik voel het bloed wegstromen.

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...