zondag 23 november 2008

Foto's

Op de een of andere manier moet ik altijd foto's maken als het sneeuwt. Mijn computer zit er dan ook vol mee! Ik denk dat het komt omdat het mij zo gelukkig maakt. Dat gevoel wil ik liever niet kwijt en daarom moet het vastgelegd worden.
Het sneeuwt al sinds vanmiddag, maar het bleef steeds niet liggen, hier en daar een hoopje dat dan toch na 5 minuten weer weg was. Maar nu blijft het wel liggen. Op het dopje van het flesje bier dat ik wilde pakken. Op de groene vuilnisbak toen ik het afgewipte dopje weg wilde gooien.
Als commentaar kreeg ik het gebruikelijke: "kloteland, kloteweer" Maar niets veranderd mijn gelukzalige gevoel. Maar zou ik me in kunnen houden en de camera in de tas kunnen laten zitten? Zo spectaculair is het nou ook weer niet! Of eigenlijk wel, of....

2 opmerkingen:

  1. zo'n dopje hoort toch gewoon in de grijze container ?

    ps. De groeten van je oud collega Trini !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anders, ja bij jullie wel, wij hebben groene en bruine containers. De groene is voor het gewone afval, de bruine voor het groene afval. Ik ven al jaren er van overtuigd dat onze gemeente daarin niet geheel spoort.
    Dank voor de groeten, die zit ook in het groene onderwijs tegenwoordig toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...