donderdag 27 november 2008

nachtelijke rit

Ik werd om 3 uur 's morgens wakker met twee ambulancebroeders naast mijn bed. Die mij luid en duidelijk vroegen of ik wist wie zij waren. Tot op dat moment had ik ze nog niet gezien maar ik wist wel wat het waren.
Ik was bijgekomen na een half uur buiten westen geweest te zijn, spierkramp, shaken en op mijn eigen tong kauwen.
Een epileptisch insult?
Om half vier was ik in het ziekenhuis, voor wat onderzoek. De dienstdoende arts heeft een afspraak gemaakt voor een mri en voor een badmuts met draadjes (eeg?). Die zullen de komende weken wel volgen. Tot die tijd weet ik niets, maar het zou lekker lekker zijn om een "waarom" te hebben.

4 opmerkingen:

  1. Ik dacht even dat je een droom beschreef, wat vreselijk om zo wakker te moeten worden! Poehee!
    Hoe is het met je tong?
    Heel veel sterkte, in alle onzekerheid de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tong voelt alsof ik enorm veel gezopen heb gister, hij praat ook wat minder makkelijk.
    Aan de linkerkant is er ook wat afgeknauwd.
    Dank voor je berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zul je geschrokken zijn...
    sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...