zaterdag 20 oktober 2007

Doel behaald!

Gister het hout dat er nog over was van deze winter uit de "werkplaats" gehaald bij vrienden. Kunnen ze zonder mijn rotzooi tenminste in die kamer werken. Omdat de kussens weg zijn in het vooronder heb ik alles daar neergelegd en zelfs het multiplex dat bij ons achter het huis stond ligt er nu ook.

Dus toen ik daarmee klaar was heb ik mij gister tot doel gesteld vandaag de prullenbak die al de hele zomer langs de wasmand schaaft te verplaatsen en twee nieuwe kisten ernaast te timmeren.

Maar na dat ik de hele ochtend thuis lekker had geluierd, boek gelezen en huishoudelijk bezig was geweest had ik vanmiddag zin in andere dingen. Kortom, doel gewijzigd, en de twee laden in de stuurhut die nog niet van lageleiders waren voorzien afgemaakt, de glijden nu als een.....

Oh ja, en die uitlaat is ook mooi hè?

1 opmerking:

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...