dinsdag 16 oktober 2007

Kabels knijpen

Delfzijl, ik wist niet dat ik het in me had. Mijn vader heeft al tijden last van sterke draadloze netwerken van de buren. Zo sterk dat zijn eigen draadloze netwerk niet meer te bereiken valt. Kortom daar moest wat aan gebeuren.
Gelukkig is er een buis door de muur naar de studeerkamer en hoeven we daar alleen maar een kabel doorheen te trekken en daarna aan beide zijden een stekkertje te klemen.
De kabel was inderdaad zo getrokken. De stekkertjes waren een groter probleem. Halverwege het tweede zakje stekkertjes (stekkertje 7 en 8) was ik er achter. Om half negen vanavond dus. Maar zoals een examinator navigatie mij eens vertelde:"Alles wat je leert tijdens een examen vergeet je nooit!" Dus morgen de computer van mijn moeder ook maar aansluiten.

4 opmerkingen:

  1. óf het wachtwoord van ( de wifi van ) de buren achterhalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo zie je maar dat studeren loont!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die tang doet wonderen, mijn probleem was de kabeltjes op z'n plek houden als je krijpt.

    BeantwoordenVerwijderen

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...