dinsdag 2 oktober 2007

Na regen komt zonneschijn

De regen viel met bakken uit de lucht, gelukkig hadden we alledrie een tent. Ik mijn nieuwe witte, Hymke die van de ro ro rooie boot en Fimme had die van de Snotaap over de Alarm gelegd. En dat was maar goed ook. 's Ochtends lag er nog een flinke bak water in de Flitsen want niet elke tent is waterdicht en Hymke moest zaterdagmiddag nog even een protestje wegwerken en in de tussentijd hield de regen niet even op. Toch hadden we een prijsuitreiking in de zon. Hymke een 1e en Fimme kon zich gelukkig prijzen met een goede laatste wedstrijd.

En dus zoals het hoort, keert de rust in de atmosfeer terug, stralend weer vandaag op mijn praktijkdag. De mannen op de foto zijn op schema met hun opdrachten dus ze mochten aan hun brommer sleutelen. De ene wilde niet starten, de andere verzoop steeds. Ik heb gelukkig geen verstand van benzine motoren maar heb wel veel sleutels en een uur beschikbaar tijdens schooltijd. Dus met deze straalblauwe lucht was het een welkome afwisseling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aan boord

De brug bij le Havre ligt onder een wisselend bewolkte lucht. Niet slecht want toen ik uit Workum wegreed vanmorgen kwam de regen met bakk...